Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Педагогічний дискурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 756
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Андрєєва Т. Т. 
Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі В. О. Сухомлинського / Т. Т. Андрєєва // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 10-13. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено питання сенсорного виховання дітей засобами природи в педагогічній системі В. О. Сухомлинського.

Рассмотрены вопросы сенсорного воспитания средствами природы в педагогической системе В. А. Сухомлинского.

The article describes the questions of sensory education in the pedagogical system of V. O. Sukhomlyns’kyi.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Арцишевський Р. А. 
В. О. Сухомлинський про духовний розвиток молодших школярів / Р. А. Арцишевський // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 14-21. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено погляди В. О. Сухомлинського на духовний розвиток дітей молодшого шкільного віку.

Раскрыты взгляды В. А. Сухомлинского на духовное развитие детей младшего школьного возраста.

The views of V. O. Sukhomlyns’kyi to the spiritual development of children of primary school age are considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бабій І. В. 
Ідеї Василя Сухомлинського щодо морального виховання особистості / І. В. Бабій // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 25-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічні погляди Василя Сухомлинського щодо морального виховання особистості.

Проанализированы педагогические взгляды Василия Сухомлинского относительно морального воспитания личности.

The pedagogical views of Vasiliy Sukhomlyns’kyi have been analyzed considering to moral education of personality in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч311.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Барановська В. М. 
Проблема формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів у педагогічній теорії / В. М. Барановська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 29-32. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів, які вирізняються своєю специфікою. Відзначено, що інформатичні компетентності учителів початкових класів – це особлива система теоретичних і методичних предметно-спеціальних знань, володіння якими дозволяє приймати ефективні рішення в професійно-педагогічній діяльності за умов сучасної інноваційної політики.

Проанализированы проблемы формирования информативных компетентностей будущих учителей начальных классов, которые отличаются своей спецификой. Отмечено, что информатические компетентности – это особенная система теоретических и методических предметно-специальных знаний, владение которыми позволяет принимать эффективные решения в профессионально-педагогической деятельности в условиях современной инновационной политики.

Analysis of problems of information technologies competences formation of future teachers of primary school which differs in its peculiarity has been done in the article. In formation technologies competences of teachers of primary school are considered as a specific system of theoretical and methodical subject – special knowledge mastering of which allows to make effective decisions in professional – pedagogical activity in conditions of modern innovative politics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Барбашова І. А. 
Загальна характеристика сенсорного розвитку особистості в молодшому шкільному віці / І. А. Барбашова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 33-39. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сенсорний розвиток молодшого школяра як психолого-педагогічну категорію. Розкрито його властивості (безперервність, незворотність, нерівномірність, індивідуальні та типологічні відмінності, стадіальність), чинники (спадковість, середовище, навчання, перцептивна активність), рушійні сили (протиріччя між перцептивними потребами та операційними можливостями особистості).

Рассмотрено сенсорное развитие младшего школьника как психолого-педагогическую категорию. Раскрыты его свойства (непрерывность, необратимость, неравномерность, индивидуальные и типологические отличия, стадиальность), факторы (наследственность, среда, обучение, перцептивная активность) и движущие силы (противоречие между перцептивными потребностями и операционными возможностями личности).

Sensory development of primary school children is a psycho-educational category, defined by its properties (continuity, irreversibility, non-uniformity, individual and typological differences, staidly), factors (heredity, environment, education, perceptual activity), driving forces (the contradiction between the perceptual and operational needs features of personality).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.353

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Березівська Л. Д. 
Принцип індивідуального підходу до учнів початкової школи у творчій спадщині В. О.Сухомлинського / Л. Д. Березівська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 39-44. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено ідеї В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до учнів початкової школи, які актуалізуються на сучасному етапі розвитку початкової освіти в Україні.

Отображены идеи В. А. Сухомлинского относительно индивидуального подхода к ученикам начальной школы, которые актуализируются на современном этапе развития начального образования в Украине.

Article displays V. O. Suhomlins’kyi ideas about an individual approach to pupils in primary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бех І. Д. 
В. Сухомлинський: два періоди дитинства – два образи Я / І. Д. Бех // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 45-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито суть двох періодів дитинства за визначенням В. О. Сухомлинського, розглянуто образ "Я" молодшого школяра.

Раскрыта сущность двух периодов детства по определению В. А. Сухомлинского, охарактеризован образ "Я" младшего школьника.

Reveals the essence of two periods of V. O. Suhomlins’kyi‘s childhood, characterizes the image of junior pupil’s I.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бєлан Г. В. 
Формування системи ціннісних орієнтацій молодших школярів у спадщині В. О. Сухомлинського / Г. В. Бєлан // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 48-51. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено погляди В. О. Сухомлинського на основні аспекти формування системи ціннісних орієнтацій молодших школярів, актуальність яких зумовлена сучасними соціальними трансформаціями. Розглянуто ідеї педагога-гуманіста щодо основних напрямів організації виховного впливу педагогів у молодшій ланці освіти, особливості побудови змісту освіти, а також виховний потенціал казок В. Сухомлинського у вирішенні означеної проблеми.

Освещены взгляды В. А. Сухомлинского на основные аспекты формирования системы ценностных ориентаций младших школьников, актуальность которых обусловлена современными социальными трансформациями. Рассмотрены идеи педагога-гуманиста по поводу организации воспитательного влияния педагога в начальной школе, особенности построения содержания образования, а также воспитательного потенциала сказок В. Сухомлинского при решении этой проблемы.

Deals with the views of V. Suhomlins’kyi on the main aspects of the formation of values of younger schoolchildren. The idea of the great educator for the organization of educational influence of the teacher in elementary school, especially the construction of educational content are under analysis, as well as consideration of the educational of tales V. Suhomlins’kyi in solving this problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.331.1 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Белоусько А. М. 
В. О. Сухомлинський про взаємини в системі «викладач - студент» / А. М. Белоусько, О. В. Ханова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 51-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Порушено проблеми системи взаємостосунків «викладач - студент», які були висунуті В. О. Сухомлинським та знайшли подальше розроблення в сучасних психолого-педагогічних дослідженнях.

Подняты проблемы системы взаимоотношений «преподаватель - студент», которые были выдвинуты В. А. Сухомлинским и нашли дальнейшую разработку в современных психолого-педагогических исследованиях.

Raises the problem of the relationship “teacher-student” nominated by V. O. Sukhomlins’kyi and found.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бібік Н. М. 
Пізнавальний інтерес як умова суб’єктності навчання молодших школярів / Н. М. Бібік // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 53-56. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено актуальність проблеми формування пізнавального інтересу як умови суб’єктності навчання молодших школярів і способи її розв'язання в педагогічному доробку В. О. Сухомлинського.

Освещена актуальность проблемы формирования познавательного интереса как условия субъективности обучения младших школьников и способы ее решения в педагогической деятельности В. А. Сухомлинского.

The actuality of the problem of cognitive interest forming as subject condition of junior schoolchildren learning and ways of its development in pedagogical works of V. Sukhomlyns’kyi are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Блажевич Ю. І. 
Гуманістична педагогіка Василя Сухомлинського і її творче використання в освітньому просторі Китаю / Ю. І. Блажевич, О. І. Блажевич // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 56-61. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто актуальну освітню проблему, пов’язану з вивченням і широким використанням новаторських педагогічних ідей видатного українського вчителя і вченого В. О. Сухомлинського в освітньому просторі Китайської Народної Республіки.

Рассмотрена актуальная проблема образования, связанная с изучением и широким использованием новаторских педагогических идей знаменитого украинского учителя и ученого В. А. Сухомлинского в сфере образования Китайской Народной Республики.

The which is based on the study of scientific sources and published periodicals considers a relevant educational problem associated with the study and the wide use of innovative teaching ideas of the famous Ukrainian teacher and scientist V. Sukhomlyn’kyi in the educational environment in the People’s Republic of China.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч34(5КИТ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Богуш А. М. 
Витоки передшкільної освіти в педагогічному вимірі В. Сухомлинського: реалії і перспективи / А. М. Богуш // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 61-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено погляди В. Сухомлинського щодо підготовки дітей до школи. Визначено принципи організації навчання дітей до школи. Розкрито сутність понять «спеціальна» та «загальна підготовка дітей до школи», «готовність», «передшкільна освіта».

Раскрыты взгляды В. Сухомлинского на подготовку детей к школе. Определены принципы организации обучения детей к школе. Раскрыта сущность понятий «специальная» и «общая подготовка детей к школе», «готовность», «предшкольное образование».

Characteristic of V. O. Sukhomlyns’kyi’s views to children’s preparation to school is done in the article; the principles of training children for school organization are determined. The essence of the notions “special” and “general preparation of children to school”, “readiness”, “pre-school education” is revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч411.389

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бондар Л. С. 
Погляди В. О. Сухомлинського на розвиток обдарованості дітей / Л. С. Бондар // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 65-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито погляди В. О. Сухомлинського на виявлення обдарованої молоді, розвиток її розумових і творчих здібностей. Визначено умови формування таланту й обдарованості школярів.

Раскрыты взгляды В. А. Сухомлинского на выявление одаренной молодежи, развитие ее умственных и творческих способностей. Определены условия формирования таланта и одаренности школьников.

V. O. Sukhomlyns’kyi’s views as for identification of gifted young people, development of their mental and creative abilities are revealed in the article; the conditions of formation of talent and giftedness of schoolchildren are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бондарчук Г. П. 
Морально-етична складова соціалізації молодших школярів у координатах педагогіки В. Сухомлинського / Г. П. Бондарчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 68-72. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено аналіз наукових напрацювань, що стосуються соціалізації як педагогічного феномена. Охарактеризовано бачення В. О. Сухомлинським освітнього середовища як чинника соціалізації, яке проілюстровано на прикладі діяльності Павлишської школи.

Осуществлен анализ научных трудов, которые касаются социализации как педагогического феномена. Дана характеристика видения В. О. Сухомлинским образовательной среды как фактора социализации, проиллюстрированная на примере деятельности Павлышской школы.

The analysis of scientific works that deal with socialization as pedagogical phenomenon is carried out in the article. The description of V. O. Suhomlins’kyi vision is given of educational environment as a factor of socialization and which illustratedas an example is the activity of Pavlyshska school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бреславська А. Б. 
Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у навчанні молодших школярів / А. Б. Бреславська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 72-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито шляхи використання педагогічної спадщини Сухомлинського у навчанні молодших школярів.

Раскрыты пути использования педагогического наследия Сухомлинского в обучении младших школьников.

The author of the article reveals the ways of usage of V. O. Sukhomlyns’kyi’s pedagogical heritage when teaching primary school pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бреславська А. Б. 
Проблема вивчення особистості школяра у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / А. Б. Бреславська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 76-79. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано погляди видатного українського педагога В. Сухомлинського на проблему вивчення особистості школяра, зокрема технологію вивчення індивідуально-типологічних особливостей учня, темпераменту, характеру, самооцінки, емоцій, волі особистості.

Проанализированы взгляды выдающегося украинского педагога В. Сухомлинского на проблему изучения личности школьника, в частности, технологию изучения индивидуально-типологических особенностей ученика, темперамента, характера, самооценки, эмоций, воли личности.

The views of the prominent Ukrainian teacher V. Suhomlins’kyi are analyzed to the problem of study of personality of schoolboy, in particular technology of study individually typical features of student, temperament, character, self-appraisal, emotions, will of personality in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Буракова Н. О. 
Питання шкільної гігієни учнів у науковому доробку В. О. Сухомлинського / Н. О. Буракова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 79-82. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено основні погляди видатного педагога на розвиток дитячого організму та вплив навколишнього середовища на нього.

Освещены основные взгляды выдающегося педагога на развитие детского организма и влияние окружающей среды на него.

The article highlights the major outstanding teacher views on the development of the child’s body and the effect of environment on it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бутенко О. Г. 
Концепція Василя Сухомлинського з виховання у дітей шанобливого ставлення до батьків / О. Г. Бутенко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 83-86. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано концепцію виховання у дітей поваги до батьків на основі положень теорії та практики сімейного виховання В. Сухомлинського. Описано компоненти, що характеризують поняття „концепція”, проаналізовано закономірності, принципи, методи, засоби, форми виховання шанобливого ставлення старшого дошкільника та молодшого школяра до батьків на основі аналізу діяльності Павлиської середньої школи.

Обоснована концепция воспитания у детей уважения к родителям на основе положений теории и практики семейного воспитания В. Сухомлинского. Описаны компоненты, характеризующие понятие „концепция”, проанализированы закономерности, принципы, методы, средства, формы воспитания уважительного отношения старшего дошкольника и младшего школьника к родителям на основе анализа деятельности Павлышской средней школы.

Conception of education is refined for the children of respect to the parents on the basis of positions of theory practices of domestic education V. Sukhomlyns’kyi; conformities of law, principles, methods, facilities; forms of education of deferential relation of senior preschool child and junior schoolboy to the parents are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч491.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бучківська Г. В. 
Проектування етнохудожнього середовища професійної підготовки майбутніх педагогів у контексті реалізації ідей В. О. Сухомлинського / Г. В. Бучківська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 87-91. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу науково-педагогічних джерел, методичної літератури та досвіду роботи розкрито потенціал та місце ідей В. О. Сухомлинського у проектуванні етнохудожнього середовища в системі професійної підготовки педагогів.

На основе анализа научно-педагогических источников, методической литературы и опыта работы раскрыты потенциал и место идей В. А. Сухомлинского в проектировании этнохудожественной среды в системе профессиональной подготовки педагогов.

On the basis of the analyses of scientific-pedagogical sources, methodological literature and the experience of work the potential and the place of V. O. Sukhomlyns’kyi’s ideas as for projecting of ethno-cultural environment in the system of pedagogues’ professional preparation are revealed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч313 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Васянович Г. П. 
Методологічна культура учителя у наукових пошуках Василя Сухомлинського / Г. П. Васянович // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 92-94. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано науковий внесок В. Сухомлинського у розробку проблем методологічної культури вчителя, її сутності та змісту. Визначено, що головним принципом методологічної культури учителя, згідно з поглядами вченого, є принцип педагогічного гуманізму.

Проанализирован научный вклад В. Сухомлинского в разработку проблем методологической культуры учителя, ее сущности и содержания. Определено, что главным принципом методологической культуры учителя в соответствии со взглядами ученого является принцип педагогического гуманизма.

The article analyses the scientific contribution of V. Sukhomlyns’kyi to the elaboration of the problem of methodological culture of the teacher, its essence and content. The author determines principle of pedagogical humanism to be the major principle of methodological culture of the teacher according to the views of scientist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського